PIRKIMO SALYGOS
1. Bendrosios nuostatos
1.1. Šios pirkimo ir pardavimo taisyklės (toliau – Taisyklės) nustato asmens, įsigyjančio prekes elektroninėje parduotuvėje parduotuve.relaxfm.lt (toliau – Pirkėjas), ir UAB „Tango reklama“, (toliau – Pardavėjas) tarpusavio teises, pareigas bei atsakomybę. Įsigydamas prekes Elektroninėje parduotuvėje, Pirkėjas sutinka su šių Taisyklių taikymu.
1.2. Prieš vykdant bet kokių Prekių užsakymą elektroninėje parduotuvėje parduotuve.relaxfm.lt (toliau – Elektroninė parduotuvė), Pirkėjas turi atidžiai perskaityti šias Taisykles ir įsitikinti, kad jas tinkamai suprato. Prieš užbaigdamas užsakymą Pirkėjas privalo sutikti su šiomis Taisyklėmis bei susipažinti su Privatumo politika, o atsisakius tai padaryti, užsakymo užbaigimas ir Prekės įsigijimas Elektroninėje parduotuvėje yra negalimas.
2. Informacija apie Pardavėją
2.1. Pardavėjas yra UAB „Tango reklama“, Lietuvos bendrovė, tinkamai įregistruota ir veikianti Lietuvos Respublikoje, juridinio asmens kodas 124667697, PVM mokėtojo kodas LT246676917, buveinės adresas Laisvės pr. 60, LT-05120 Vilnius, Lietuva. Duomenys apie Pardavėją kaupiami ir saugomi – Juridinių asmenų registre, registro tvarkytojas Valstybės įmonė Registrų centras. Išsami informacija apie Pardavėją pateikiama jo svetainėje www.tango.lt.
3. Prekės
3.1. Elektroninėje parduotuvėje pateikiami Prekių atvaizdai yra iliustracinio pobūdžio. Prekės ir jų įpakavimas dėl individualaus kompiuterio nustatymo gali nežymiai skirtis nuo jų atvaizdų, pateiktų Elektroninėje parduotuvėje.
3.2. Visos Prekės, pateikiamos Elektroninėje parduotuvėje, yra prieinamos, nebent prie atitinkamos Prekės aprašymo būtų aiškiai nurodyta kitaip. Tuo atveju, jeigu užsakytos Prekės nėra galimybės įsigyti, Pirkėjas yra nedelsiant apie tai informuojamas jo nurodytu elektroniniu paštu ar kitomis priemonėmis (skambučiu ir/arba SMS žinute) ir tokios Prekės užsakymo vykdymas yra nutraukiamas. Jeigu Pirkėjas jau sumokėjęs už Prekę, Pardavėjas grąžins sumokėtus pinigus Pirkėjui per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų.
3.3. Pardavėjas turi teisę tam tikroms Prekėms nustatyti minimalų ir/arba maksimalų Prekės užsakymo kiekį vieno užsakymo metu.
3.4. Prekių kainos gali keistis, tačiau tokie pasikeitimai neturės įtakos jau patvirtintiems užsakymams Elektroninėje parduotuvėje.
3.5. Prekių kainos pateikiamos įskaitant PVM tokio dydžio, kuris taikomas konkrečiu metu Lietuvos Respublikoje. Tuo atveju, jeigu PVM dydis keistųsi laikotarpiu nuo užsakymo dienos iki pristatymo dienos, kaina gali keistis, atsižvelgiant į PVM dydžio pasikeitimą, išskyrus tuos atvejus, kai Pirkėjas už Prekes visiškai atsiskaitė prieš įsigaliojant PVM dydžio pakeitimui. Pardavėjas apie tokį kainos pasikeitimą raštu informuoja Pirkėją ir suteikia galimybę Pirkėjui įsigyti Prekę už kainą, pakoreguotą, atsižvelgiant į pasikeitusį PVM dydį arba atšaukti užsakymą. Užsakymas nėra vykdomas tol, kol negaunamas Pirkėjo atsakymas. Tuo atveju, jeigu su Pirkėju nepavyksta susisiekti jo nurodytais kontaktais per 2 darbo dienas, laikoma, kad užsakymas yra atšauktas ir Pirkėjas apie tai informuojamas raštu (el. paštu ar SMS žinute).
3.6. Į Prekių kainą neįeina užsakymo paruošimo, pristatymo ir Prekių užnešimo išlaidos (toliau – Pristatymo išlaidos). Pristatymo išlaidų dydis nurodomos Elektroninėje parduotuvėje atskirai.
4. Sutarties sudarymas
4.1. Elektroninėje parduotuvėje Prekes įsigyti gali Pirkėjai – juridiniai asmenys bei fiziniai asmenys, kuriems sukako 18 (aštuoniolika) metų;
4.2. Asmuo, pirkimo metu sutikdamas su šiomis Taisyklėmis, patvirtina, kad jis turi teisę pirkti Prekes šioje parduotuvėje.
4.3. Pirkimo ir pardavimo sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo tada, kai Pirkėjas, Elektroninėje parduotuvėje suformavęs Prekių krepšelį, nurodęs vardą, pavardę, tel. nr., el. Paštą, pristatymo adresą, pasirinkęs pristatymo metodą, sutikęs su šiomis Taisyklėmis bei susipažinęs su Privatumo politika, pasirinkęs mokėjimo būdą, paspaudžia užsakymą patvirtinantį mygtuką, ir galioja iki visiško pareigų pagal šią sutartį įvykdymo. Tais atvejais, kai Pirkėjas nepritaria visoms arba tam tikrai daliai Taisyklių ir/ar Privatumo politikai, užsakymas laikomas nepateiktu.
4.4. Sudarydamas Sutartį Pirkėjas sutinka, kad pirkimo metu Pirkėjo nurodytu elektroninio pašto adresu bus siunčiama užsakymo elektroninė PVM sąskaita faktūra su pirkimo duomenimis, vadovaujantis LR Pridėtinės vertės mokesčio įstatymo 79 str. 11 d. nuostatomis. Sąskaita faktūra siunčiama el. paštu darbo dienomis ne vėliau kaip per 6 (šešias) darbo dienas nuo momento, kai Pirkėjas atsiima Prekes arba Pardavėjas perduoda Prekes kurjeriui (jei Prekės Pirkėjui pristatomos naudojantis kurjerio paslaugomis). PVM sąskaita faktūra išrašoma Prekių perdavimo kurjeriui ar Prekių atsiėmimo/priėmimo (priklausomai nuo to, kuris Prekių pristatymo būdas buvo pasirinktas) dienos data.
4.5. Kiekviena tarp Pirkėjo ir Pardavėjo sudaryta Sutartis (užsakymas) yra registruojama ir saugoma Elektroninės parduotuvės duomenų bazėje.
5. Pirkėjo teisės ir pareigos
5.1. Pirkėjas turi teisę pirkti Prekes Elektroninėje parduotuvėje, vadovaudamasis šiomis Taisyklėmis bei Lietuvos Respublikos teisės aktais.
5.2. Pirkėjas įsipareigoja užsakymo formoje pateikti tik teisingus ir išsamius duomenis. Pasikeitus užsakymo formoje nurodytiems duomenims Pirkėjas privalo nedelsdamas juos atnaujinti.
5.3. Pirkėjas privalo sumokėti už užsisakytas Prekes ir priimti jas šių Taisyklių nustatyta tvarka.
5.4. Pirkėjas įsipareigoja sąžiningai ir teisingai naudotis Elektronine parduotuve, nekenkti jos darbui ar stabiliam veikimui. Pirkėjui nesilaikant šios pareigos, Pardavėjas turi teisę be išankstinio perspėjimo apriboti, sustabdyti (nutraukti) Pirkėjo galimybę naudotis Elektronine parduotuve ir neatsako už jokius su tuo susijusius Pirkėjo nuostolius.
5.5. Pirkėjas, pasirinkęs atsiimti Prekes Prekių atsiėmimo punkte, jeigu tokią galimybę suteikia Pardavėjas, privalo jas atsiimti pasirinktame Prekių atsiėmimo punkte per 7 (septynias) kalendorines dienas nuo Prekių pristatymo į tą Punktą.
5.6. Pirkėjas įsipareigoja, prieš pradėdamas naudoti Prekę – apžiūrėti ją ir įsitikinti, kad gauta Prekė yra ta, kurią Pirkėjas užsakė.
5.7. Pirkėjas turi kitas Taisyklėse ir Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatytas teises ir pareigas.
6. Pardavėjo teisės ir pareigos
6.1. Pardavėjas turi teisę bet kuriuo metu keisti, stabdyti ar nutraukti tam tikrų funkcijų, prieinamų Pirkėjui Elektroninėje prekyboje veikimo specifiką, taip pat keisti Elektroninės parduotuvės vizualinius sprendimus bei elementų išdėstymą. Atlikti funkcijų pokyčiai neturi įtakos iki šių pakeitimų sudarytų sutarčių su Pirkėjais vykdymui, nebent toks įpareigojimas būtų numatytas Lietuvos Respublikos galiojančiuose teisės aktuose.
6.2. Pardavėjas turi teisę iš anksto neįspėjęs Pirkėjo anuliuoti jo užsakymą, jeigu Pirkėjas, pasirinkęs apmokėjimą naudojantis elektronine bankininkyste ar elektroninių mokėjimų sistemomis nesumoka už Prekes per 1 (vieną) darbo dieną.
6.3. Pardavėjas, iškilus neaiškumams dėl užsakyme pateiktos informacijos, turi teisę susisiekti su Pirkėju užsakyme nurodytais rekvizitais. Prekių pristatymo terminas tokiu atveju pradedamas skaičiuoti nuo susisiekimo su Pirkėju dienos.
6.4. Pardavėjas turi teisę iš anksto neįspėjęs Pirkėjo anuliuoti jo užsakymą, jei: Pirkėjas nepateikia Pardavėjui prašomos informacijos Pardavėjo nurodytu terminu, ir/arba Pardavėjui nepavyksta susisiekti su Pirkėju per 2 (dvi) darbo dienas po užsakymo pateikimo.
6.5. Jei Pirkėjas bando pakenkti Elektroninės parduotuvės darbui ar stabiliam veikimui, Pardavėjas gali be išankstinio perspėjimo apriboti, sustabdyti (nutraukti) Pirkėjo galimybę naudotis Elektronine parduotuve ir neatsako už jokius su tuo susijusius Pirkėjo nuostolius.
6.6. Pardavėjas turi teisę vienašališkai pakeisti šias Taisykles, jas paskelbdamas Elektroninės parduotuvės tinklalapyje. Pakeitimai įsigalioja nuo paskelbimo momento visiems po paskelbimo sudaromiems sandoriams.
6.7. Pardavėjas įsipareigoja gerbti Pirkėjo privatumą, Pirkėjo asmens duomenis tvarkyti tik šių Taisyklių, Privatumo politikos ir Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
6.8. Pardavėjas turi kitas Taisyklėse ir Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatytas teises ir pareigas.
7. Prekių kokybė
7.1. Parduodamų Prekių kokybė, kiekis ir kiti kriterijai turi atitikti Sutarties sąlygas, o jeigu Sutartyje nėra nurodymų – įprastus reikalavimus.
7.2. Kiekvienos Elektroninėje parduotuvėje parduodamos Prekės savybės nurodomos prie kiekvienos Prekės esančiame Prekės aprašyme.
7.3. Prekei taikomas toks garantinis laikotarpis, kokį nustatė Prekės gamintojas. Jei per garantinį terminą po Prekės perdavimo Pirkėjui dienos išryškėja paslėptų Prekės trūkumų, kurie yra atsiradę ne dėl to, kad Pirkėjas pažeidė Prekės naudojimo ir (ar) saugojimo taisykles, Pirkėjas per 7 kalendorines dienas turi pranešti apie tokius neatitikimus Pardavėjui. Gavęs pranešimą, Pardavėjas per 7 dienas privalo pakeisti Prekę tinkamos kokybės Preke arba pašalinti trūkumus, arba atlyginti Pirkėjo turėtas išlaidas trūkumams pašalinti, arba pradėti derybas dėl trūkumus atitinkančio Prekės kainos sumažinimo.
8. Prekių pristatymas
8.1. Prekė pristatoma ir perduodama Pirkėjui šia tvarka:
8.1.1. Prekė (pristatoma/perduodama) Pirkėjui per Prekės aprašyme nurodytus terminus. Šie terminai netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Pirkėjas informuojamas apie jo užsakytų Prekių trūkumą. Išskirtiniais atvejais Prekių pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti Prekių pristatymo terminus.
8.1.2. Prekė Pirkėjui pristatoma ir perduodama Pirkėjo nurodytu adresu. Pirkėjas įsipareigoja Prekes priimti pats. Tuo atveju, kai jis Prekių pats priimti negali, o Prekės pristatytos nurodytu adresu ir remiantis kitais Pirkėjo pateiktais duomenimis, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl Prekių pristatymo netinkamam subjektui.
8.1.3. Pirkėjui pageidaujant, Prekė, atitinkanti svorio ir matmenų specifikacijas, gali būti pristatyta į paštomatą iš Elektroninėje parduotuvėje pateikiamo paštomatų sąrašo. Apie Prekės pristatymą į paštomatą informuoja paštomatų tinklo operatorius.
8.1.4. Prekės pristatomos Pirkėjo sąskaita. Tiksli pristatymo kaina priklauso nuo pasirinkto pristatymo metodo.
8.1.5. Prekes Pirkėjui pristato Pardavėjo atstovas.
8.1.6. Pirkėjas Prekės priėmimo metu privalo patikrinti prekės kokybę. Nustačius Prekių pakuotės ar (ir) siuntos pažeidimą, Prekių kiekio, kokybės, asortimento neatitikimą (-us), Pirkėjas ar Pirkėjo atstovas siuntos privalo nepriimti. Tokiu atveju Prekes pristatęs kurjeris kartu su Pirkėju ar Pirkėjo atstovu užpildo pakuotės pažeidimo aktą, kuriame nurodo rastus trūkumus. Pirkėjui neatlikus šių veiksmų, Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės dėl prekių kokybės ir pažeidimų, kai tokių pažeidimų atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis brokas bei dėl Prekių komplektacijos neatitikimų tik tuomet, jei šiuos neatitikimus galima nustatyti išorinės Prekių apžiūros metu.
8.1.7. Prekė laikoma perduota nuo to momento, kai Pirkėjas pasirašo važtaraštyje, sąskaitoje faktūroje, kituose dokumentuose, patvirtinančiuose prekių pirkimą-pardavimą iš Pardavėjo ar fiksuojant prekių priėmimą (įteikimą) elektroniniu būdu arba Pirkėjui faktiškai atsiėmus Prekę.
8.1.8. Nuosavybės teisė į Prekę pereina Pirkėjui nuo Prekės perdavimo — priėmimo momento.
8.1.9. Prekės sugedimo rizika pereina Pirkėjui nuo nuosavybės teisės į Prekę perėjimo momento.
8.2. Jei Pirkėjas neatsiima Prekių per nustatytą terminą ar jų nepavyksta įteikti Pirkėjui ir Pirkėjas nebuvo sumokėjęs už Prekes, tokios Prekės grąžinamos Pardavėjui, o užsakymas anuliuojamas. Tokiu atveju Pardavėjas neprisiima jokios atsakomybės dėl bet kokių Pirkėjo galimų nuostolių, kurie galėjo atsirasti dėl Prekių negavimo.
9. Prekių grąžinimas ir keitimas, Sutarties atsisakymas
9.1. Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos Prekės keičiamos ir grąžinamos šiose Taisyklėse ir Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatyta tvarka.
9.2. Pirkėjas turi teisę, nenurodęs priežasties, grąžinti gautas (atsiimtas) Prekes šiose Taisyklėse nurodytais terminais ir tvarka. Tokiu atveju Pirkėjas per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo Prekės perdavimo jam turi teisę pranešti Pardavėjui el. paštu apie savo sprendimą grąžinti Prekes Pardavėjui. Prekių grąžinimo atveju Pirkėjas įgyja teisę atgauti už jas sumokėtus pinigus arba reikalauti Prekės pakeitimo. Prekės grąžinimo išlaidas turi padengti Pirkėjas.
9.4. Pirkėjo teisė grąžinti Prekes nenurodant priežasties taikoma tik fiziniams asmenims ir atsiranda nuo Sutarties sudarymo dienos.
9.5. Pirkėjas, pageidaudamas grąžinti prekes ir atšaukti Sutartį, turi kreiptis į Pardavėją ir atsiųsti Pardavėjui užpildytą Prekių grąžinimo formą. Prekių grąžinimo forma siunčiama el. paštu savireklama@relaxfm.lt.
9.6. Pirkėjas nedelsdamas ir bet kuriuo atveju ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų nuo pranešimo Pardavėjui apie savo sprendimą grąžinti Prekes (ar atsisakyti sutarties) pateikimo dienos grąžina arba perduoda Prekes Pardavėjui arba Pardavėjo Prekes priimti įgaliotam asmeniui. Terminas laikomas įvykdytas, jeigu Pirkėjas Prekes išsiuntė per 14 (keturiolika) dienų.
9.7. Teise grąžinti Prekes Pirkėjas gali pasinaudoti tik tuo atveju, jeigu nebuvo praleistas Prekės grąžinimui nustatytas terminas ir jei Prekę bus įmanoma grąžinti į pirminę būklę ir parduoti už pilną kainą.
9.8. Grąžinama Prekė turi būti nesugadinta, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, apsauginės plėvelės ir kt.), taip pat ji turi būti nenaudota. Visos grąžinamos Prekės turi būti su autentiškomis etiketėmis, apsauginiais maišeliais bei tais pačiais priedais, su kuriais ir buvo parduotos. Grąžinama Prekė turi būti tvarkingoje originalioje pakuotėje (su instrukcija ir garantiniu talonu, jei jie buvo pristatyti su Preke) tos pačios sudėties, kokios buvo Pirkėjo įsigyta. Kartu turi būti grąžinamos ir už Prekę gautos dovanos.
9.9. Pirkėjui grąžinus Prekes dėl Prekės kokybės trūkumų, Pardavėjas įsipareigoja visiškai grąžinti Pirkėjui už nekokybišką Prekę sumokėtą kainą ir atlyginti pristatymo bei grąžinimo išlaidas. Jei grąžinama tik dalis Prekių, pristatymo išlaidos grąžinamos tik tuo atveju, jeigu likusioms to paties užsakymo Prekėms, perkant tik jas, būtų taikytas mažesnis tarifas, nei tarifas, taikytas perkant Prekes kartu su grąžinamomis Prekėmis ir tik apimtimi, lygia minėtų tarifų skirtumui. Jei buvo pasirinktas kitas negu Pardavėjo pasiūlytas prekės grąžinimo būdas, dėl kurio susidarė neproporcingos ar didesnės išlaidos, Pardavėjas neprivalo padengti tokių Prekės grąžinimo išlaidų.
9.10. Pirkėjui, grąžinusiam Prekes, grąžinami visi už Prekę sumokėti pinigai įskaitant pristatymo išlaidas. Gavęs Prekes ir įvertinęs jų kokybę Pardavėjas grąžina pinigus už Prekes ne vėliau nei per 14 (keturiolika) dienų nuo Prekių grąžinimo, nebent Šalys susitars kitaip. Jei grąžinama tik dalis Prekių, pristatymo išlaidos grąžinamos tik tuo atveju, jeigu likusioms to paties užsakymo Prekėms, perkant tik jas, būtų taikytas mažesnis tarifas, nei tarifas, taikytas perkant Prekes kartu su grąžinamomis Prekėmis ir tik apimtimi, lygia minėtų tarifų skirtumui.
9.11. Pardavėjas perveda grąžinamas sumas į Pirkėjo nurodytą banko sąskaitą bet kuriame Lietuvos Respublikoje veikiančiame banke.
9.12. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų Prekių, jei Pirkėjas nesilaiko šiose Taisyklėse nustatytos Prekių grąžinimo tvarkos ir terminų.
9.13. Pirkėjas visais atvejais turi teises, kylančias iš nekokybiškos Prekės pardavimo, kurias numato Lietuvos Respublikos teisės aktai.
10. Atsakomybė
10.1. Pirkėjas atsako už veiksmus, atliktus naudojantis Elektronine parduotuve, įskaitant, bet neapsiribojant, už užsakymo formoje pateiktų duomenų teisingumą. Pirkėjas prisiima atsakomybę už padarinius, kilusius dėl užsakymo formoje pateiktų duomenų klaidingumo ar netikslumo.
10.2. Už Sutarties, sudarytos naudojantis Elektronine parduotuve, pažeidimą šalys atsako Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
10.3. Tuo atveju, jeigu Pardavėjas pažeidžia šių Taisyklių nuostatas, jis yra atsakingas už Pirkėjo patirtą žalą ar nuostolius, kurie kyla kaip numatytina šių Taisyklių pažeidimo pasekmė. Žala arba nuostoliai laikomi numatytinais, jeigu jie yra akivaizdi Pardavėjo pažeidimo pasekmė arba, jeigu tokią žalą ar nuostolius Pardavėjas ir Pirkėjas suvokė, sudarydami Sutartį.
10.4. Pardavėjas tiekia Prekes tik asmeniniam Pirkėjo naudojimui. Pirkėjas įsipareigoja nenaudoti parduodamų Prekių komerciniais, verslo ar perpardavimo tikslais, ir Pardavėjas nebus atsakingas už bet kokį Pirkėjo negautą pelną, verslo nuostolius, veiklos sutrikdymą ar nuostolius dėl prarastos verslo galimybės.
10.5. Pardavėjas neatsako už kitų įmonių tinklalapiuose pateiktą informaciją, net jei Pirkėjas patenka į šiuos tinklalapius per Pardavėjo Elektroninėje parduotuvėje esančias nuorodas.
10.6. Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai nuostoliai kyla dėl to, jog Pirkėjas, neatsižvelgdamas į Pardavėjo rekomendacijas ir savo įsipareigojimus, nesusipažino su šiomis Taisyklėmis, Privatumo politika, nors tokia galimybė jam buvo suteikta.
11. Asmens duomenų tvarkymas
11.1. Pardavėjas Pirkėjo asmens duomenis tvarko vadovaudamasis Privatumo politika, su kuria galite susipažinti Privatumo politikos puslapyje.
12. Informacijos siuntimas
12.1. Pardavėjas visus pranešimus siunčia Pirkėjo užsakymo formoje pateiktu elektroninio pašto adresu arba SMS žinute jo nurodytu telefono numeriu.
12.2. Pirkėjas, siekdamas susisiekti su Pardavėju raštu užpildo formą esančią Kontaktų skiltyje.
13. Baigiamosios nuostatos
13.1 Šių Taisyklių pagrindu kylantiems santykiams taikoma Lietuvos Respublikos teisė.
13.2. Visi nesutarimai, kilę iš ar susiję su pirkimo ir pardavimo sutartimi tarp Pirkėjo ir Pardavėjo, yra sprendžiami derybomis. Nepavykus susitarti, nesutarimai sprendžiami Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
13.3. Kiekvienas ginčas, nesutarimas ar reikalavimas, kylantis iš šių Taisyklių ar susijęs su šiomis Taisyklėmis, jų pažeidimu, nutraukimu ar galiojimu, galutinai sprendžiamas Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
13.4. Jei kuri nors šių Taisyklių nuostatų yra teismo pripažįstama neteisėta, negaliojančia arba neįgyvendinama, kitos šių Taisyklių nuostatos lieka galioti ir veikti visa apimtimi. Bet kuri šių Taisyklių nuostata, pripažinta neteisėta, negaliojančia ar neįgyvendinama tik iš dalies ar tam tikra apimtimi, liks galioti ta apimtimi, kuria ji nebuvo pripažinta neteisėta, negaliojančia ar neįgyvendinama.
13.5. Prašymus ar skundus dėl Pardavėjo Elektroninėje parduotuvėje įsigytos Prekės Pirkėjas gali pateikti elektroninio vartotojų ginčų sprendimo platformoje http://ec.europa.eu/odr/.
13.6. Vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžia Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (www.vvtat.lt).